Budi dio našeg tima :)

Budi dio našeg tima :)
Tvrtka BAČELIĆ d.o.o. je specijalizirana trgovina boja i lakova, građevinskih materijala, zaštitne opreme, alata i strojeva koja ulaže u znanje i nove tehnologije te se razvija i kontinuirano raste već punih 30 godina. Svake godine smo u potrazi za novim kadrom kojem želimo približiti inspirativno i edukativno raspoloženje u našim trgovinama.
 
Zašto raditi u Bačelić profi shop-u :
 
  • Stalna i sigurna primanja
  • Plaćen pun prijevoz
  • Varijabilni mjesečni bonusi
  • Godišnji bonus
  • Prigodni poklon za djecu za Sv.Nikolu
  • Prigodan poklon za novorođeno dijete
  • Prigodan poklon za vjenčanje u vidu 13.plaće
  • Prigodne Božićnice
  • Prigodne Uskrsnice
  • Godišnji sistematski pregled i dodatni specijalistički pregledi tijekom godine
  • Sufinanciranje i poticanje na tjelovježbu i zdrav život
  • Pogodnosti pri ugovaranju kredita i rješavanju egzistencijalnih pitanja
  • Teambuilding
  • Zdrava i opuštena obiteljska atmosfera
  • Kontinuirana izobrazba i usavršavanje stranih jezika
  • Kontinuirana izobrazba i usavršavanje u programu IT (ERP, Excel…)
  • Kontinuirane edukacije na temu poslovne i osobne vještine
  • Ukoliko ste se pronašli u ovim opisima, molimo vas da se prijavite na oglas :
 
 
Znanja, vještine i kvalifikacije:
  • osnovno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
  • osnove rada s računalom (MS WINDOWS, Word, Excel);
  • iskustvo s radom u informacijskom sustavu;
  • položen tečaj osposobljavanja za rukovatelja viličarom.
 
Zadaci i odgovornosti:
  • pravovremeno zaprimanje i manipulacija robe pri dolasku na skladište, kontrola robe (kvantitativna i kvalitativna) i prateće dokumentacije (račun, otpremnica, tehnički list, atesti), te ažurna izrada pripadajuće dokumentacije (zapisnik o reklamaciji, primka);
  • pravovremeno izdavanje i manipulacija robe pri izlasku sa skladišta, te ažurna izrada pripadajuće dokumentacije (otpremnica, međuskladišnica);
  • briga o stanju i ispravnosti sitnog inventara i osnovnih sredstava koji se nalaze u upotrebi u skladištu;
  • briga o čistoći i urednosti skladišnog prostora i ostalih mjesta gdje se zaprima, pohranjuje i izdaje roba,
  • pravovremeno osiguravanje mjesta za utovar/istovar robe;
  • praćenje stanja zaliha na skladištu;
  • sudjelovanje u izvanrednim i redovnim inventurama skladišta u kojem radi (prema potrebi i skladišta drugih organizacijskih jedinica društva);
  • poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
  • briga, nadzor i održavanje reciklažnog dvorišta;
  • ostali poslovi koji odgovaraju prirodi posla ili prema nalogu neposrednog rukovoditelja.
 
 
 
 
Znanja, vještine i kvalifikacije:
  • osnove rada na računalu (MS WINDOWS, Word, Excel);
  • osnovno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
  • poznavanje jake/slabe struje.
  • Zadaci i odgovornosti:
  • zaprimanje i obrada reklamacija kupaca u prodajnom centru i prema potrebi kod kupaca;
  • defektaža i popravci elektro alata, obavljanje redovnih servisa;
  • naručivanje rezervnih dijelova i potrošnog materijala;
  • vođenje evidencije reklamacija i popravaka;
  • briga o čistoći i urednosti radnog prostora (servisne radionice);
  • poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
  • prezentacija elektro uređaja za kupce
  • puštanje strojeva u rad
  • tehnička podrška komercijalnoj službi u prodajnom centru I na terenu
  • odgovornost za stanje robe u servisnoj službi i svih tehničkih pomagala pri korištenju
  • ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.
 
 
 
  • Znanja, vještine i kvalifikacije:
  • poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
  • osnove rada s računalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
  • iskustvo s radom u informacijskom sustavu;
  • poznavanje asortimana i tržišta građevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, ručni i električni alati, OZS, ostali srodni materijal).
  • Zadaci i odgovornosti:
  • izrada upita za ponude, pregovaranje sa dobavljačima te izrada komparativnih pregleda zaprimljenih ponuda;
  • izrada i izdavanje narudžbenica dobavljačima za robu i usluge, praćenje i kontrola izdanih narudžbenica od strane veleprodaje i maloprodaje dobavljačima;
  • koordinacija svih isporuka naručene robe sa odjelom prodaje, te dobavljačima i skladištem putem pravovremenih najava u pisanom obliku;
  • usklađivanje sa odjelom prodaje i sudjelovanje u izradi mjesečnih planova narudžbi;
  • kontinuirano praćenje stanja zaliha roba i obavještavanje o istom odjel prodaje, nadređene i upravu;
  • kompletiranje i uredno vođenje komercijalne i tehničke dokumentacije o nabavljenim robama;
  • vođenje zapisa o reklamacijama, te postupanje po njima sukladno utvrđenim procedurama;
  • kontinuirano praćenje i analiza tržišta, stvaranje novih kontakata i širenje mreže dobavljača;
  • ažuriranje baze podataka dobavljača u informacijskom sustavu;
  • sudjelovanje i priprema u godišnjem ocjenjivanju dobavljača;
  • ostali poslovi po nalogu neposrednih rukovoditelja.
  
 
 
Znanja, vještine i kvalifikacije:
  • osnove rada s računalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
  • poznavanje rada u informacijskom i POS sustavu;
  • napredno poznavanje asortimana i tržišta građevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, ručni i električni alati, OZS, ostali srodni materijal).
Zadaci i odgovornosti:
  • marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz maloprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
  • rad sa strankama na blagajni, izdavanje robe i računa za robu, preuzimanje sredstava plaćanja (gotovina, kartice), te briga o točnosti i zakonitosti financijskog poslovanja na blagajni;
  • zaključivanje blagajne na kraju smjene, predaja utrška sukladno proceduri;
  • rad sa strankama na odjelima trgovine uvažavajući načela profesionalizma i uslužnosti;
  • miješanje boja na mix mašinama;
  • sudjelovanje u uređenju trgovine i izboru asortimana, analiza i identifikacija nekurentne robe uz predlaganje rješavanja iste, aktivno sudjelovanje u  promicanju prodaje u vidu predlaganja tjednih ili mjesečnih akcija;
  • zaprimanje reklamacija od stranaka i izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, te izvještavanje nadređenih;
  • ažuriranje baze podataka u informacijskom sustavu;
  • briga o reklamacijama (povratima i zamjeni robe) uz postupanje prema procedurama (odobrenje voditelja smjene) i pravilno evidentiranje istog;
  • slaganje robe na police i vođenje brige o urednosti, stanju robe po policama, te pravilnom isticanju pripadajućih cijena i deklaracija na proizvodima;
  • briga o održavanju opreme te čistoći i urednosti radnog (prodajnog) prostora; 
  • pomoć pri organizaciji, te sudjelovanje u kontrolnim i redovnim inventurama;
  • poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
  • ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.

 

 
 
Znanja, vještine i kvalifikacije:

  • osnove rada s računalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
  • poznavanje rada u informacijskom i POS sustavu;
  • napredno poznavanje asortimana električnih i ručnih alata i tržišta građevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, OZS, ostali srodni materijal).

Zadaci i odgovornosti:

  • marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz maloprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
  • rad sa strankama na blagajni, izdavanje robe i računa za robu, preuzimanje sredstava plaćanja (gotovina, kartice), te briga o točnosti i zakonitosti financijskog poslovanja na blagajni;
  • zaključivanje blagajne na kraju smjene, predaja utrška sukladno proceduri;
  • rad sa strankama na odjelima trgovine uvažavajući načela profesionalizma i uslužnosti;
  • sudjelovanje u uređenju trgovine i izboru asortimana, analiza i identifikacija nekurentne robe uz predlaganje rješavanja iste, aktivno sudjelovanje u  promicanju prodaje u vidu predlaganja tjednih ili mjesečnih akcija;
  • zaprimanje reklamacija od stranaka i izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, te izvještavanje nadređenih;
  • ažuriranje baze podataka u informacijskom sustavu;
  • briga o reklamacijama (povratima i zamjeni robe) uz postupanje prema procedurama (odobrenje voditelja smjene) i pravilno evidentiranje istog;
  • slaganje robe na police i vođenje brige o urednosti, stanju robe po policama, te pravilnom isticanju pripadajućih cijena i deklaracija na proizvodima;
  • briga o održavanju opreme te čistoći i urednosti radnog (prodajnog) prostora; 
  • pomoć pri organizaciji, te sudjelovanje u kontrolnim i redovnim inventurama;
  • poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
  • ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.

 

Zahvaljujemo svima na poslanom životopisu!

Radi velikog broja prijava kontaktirati ćemo isključivo kandidate koji odgovaraju traženom profilu.

Vrh