Budi dio našeg tima :)

Tvrtka BAČELIĆ d.o.o. je specijalizirana trgovina boja i lakova, građevinskih materijala, zaštitne opreme, alata i strojeva koja ulaže u znanje i nove tehnologije te se razvija i kontinuirano raste već punih 30 godina. Svake godine smo u potrazi za novim kadrom kojem želimo približiti inspirativno i edukativno raspoloženje u našim trgovinama.
Zašto raditi u Bačelić profi shop-u :
- Stalna i sigurna primanja
- Plaćen pun prijevoz
- Varijabilni mjesečni bonusi
- Godišnji bonus
- Prigodni poklon za djecu za Sv.Nikolu
- Prigodan poklon za novorođeno dijete
- Prigodan poklon za vjenčanje u vidu 13.plaće
- Prigodne Božićnice
- Prigodne Uskrsnice
- Godišnji sistematski pregled i dodatni specijalistički pregledi tijekom godine
- Sufinanciranje i poticanje na tjelovježbu i zdrav život
- Pogodnosti pri ugovaranju kredita i rješavanju egzistencijalnih pitanja
- Teambuilding
- Zdrava i opuštena obiteljska atmosfera
- Kontinuirana izobrazba i usavršavanje stranih jezika
- Kontinuirana izobrazba i usavršavanje u programu IT (ERP, Excel…)
- Kontinuirane edukacije na temu poslovne i osobne vještine
- Ukoliko ste se pronašli u ovim opisima, molimo vas da se prijavite na oglas :
Znanja, vještine i kvalifikacije:
- osnovno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
- osnove rada s računalom (MS WINDOWS, Word, Excel);
- iskustvo s radom u informacijskom sustavu;
- položen tečaj osposobljavanja za rukovatelja viličarom.
Zadaci i odgovornosti:
- pravovremeno zaprimanje i manipulacija robe pri dolasku na skladište, kontrola robe (kvantitativna i kvalitativna) i prateće dokumentacije (račun, otpremnica, tehnički list, atesti), te ažurna izrada pripadajuće dokumentacije (zapisnik o reklamaciji, primka);
- pravovremeno izdavanje i manipulacija robe pri izlasku sa skladišta, te ažurna izrada pripadajuće dokumentacije (otpremnica, međuskladišnica);
- briga o stanju i ispravnosti sitnog inventara i osnovnih sredstava koji se nalaze u upotrebi u skladištu;
- briga o čistoći i urednosti skladišnog prostora i ostalih mjesta gdje se zaprima, pohranjuje i izdaje roba,
- pravovremeno osiguravanje mjesta za utovar/istovar robe;
- praćenje stanja zaliha na skladištu;
- sudjelovanje u izvanrednim i redovnim inventurama skladišta u kojem radi (prema potrebi i skladišta drugih organizacijskih jedinica društva);
- poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
- briga, nadzor i održavanje reciklažnog dvorišta;
- ostali poslovi koji odgovaraju prirodi posla ili prema nalogu neposrednog rukovoditelja.
Znanja, vještine i kvalifikacije:
- osnove rada na računalu (MS WINDOWS, Word, Excel);
- osnovno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
- poznavanje jake/slabe struje.
- Zadaci i odgovornosti:
- zaprimanje i obrada reklamacija kupaca u prodajnom centru i prema potrebi kod kupaca;
- defektaža i popravci elektro alata, obavljanje redovnih servisa;
- naručivanje rezervnih dijelova i potrošnog materijala;
- vođenje evidencije reklamacija i popravaka;
- briga o čistoći i urednosti radnog prostora (servisne radionice);
- poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
- prezentacija elektro uređaja za kupce
- puštanje strojeva u rad
- tehnička podrška komercijalnoj službi u prodajnom centru I na terenu
- odgovornost za stanje robe u servisnoj službi i svih tehničkih pomagala pri korištenju
- ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.
- Znanja, vještine i kvalifikacije:
- poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
- osnove rada s računalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
- iskustvo s radom u informacijskom sustavu;
- poznavanje asortimana i tržišta građevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, ručni i električni alati, OZS, ostali srodni materijal).
- Zadaci i odgovornosti:
- izrada upita za ponude, pregovaranje sa dobavljačima te izrada komparativnih pregleda zaprimljenih ponuda;
- izrada i izdavanje narudžbenica dobavljačima za robu i usluge, praćenje i kontrola izdanih narudžbenica od strane veleprodaje i maloprodaje dobavljačima;
- koordinacija svih isporuka naručene robe sa odjelom prodaje, te dobavljačima i skladištem putem pravovremenih najava u pisanom obliku;
- usklađivanje sa odjelom prodaje i sudjelovanje u izradi mjesečnih planova narudžbi;
- kontinuirano praćenje stanja zaliha roba i obavještavanje o istom odjel prodaje, nadređene i upravu;
- kompletiranje i uredno vođenje komercijalne i tehničke dokumentacije o nabavljenim robama;
- vođenje zapisa o reklamacijama, te postupanje po njima sukladno utvrđenim procedurama;
- kontinuirano praćenje i analiza tržišta, stvaranje novih kontakata i širenje mreže dobavljača;
- ažuriranje baze podataka dobavljača u informacijskom sustavu;
- sudjelovanje i priprema u godišnjem ocjenjivanju dobavljača;
- ostali poslovi po nalogu neposrednih rukovoditelja.
Znanja, vještine i kvalifikacije:
- osnove rada s računalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
- poznavanje rada u informacijskom i POS sustavu;
- napredno poznavanje asortimana i tržišta građevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, ručni i električni alati, OZS, ostali srodni materijal).
- marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz maloprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
- rad sa strankama na blagajni, izdavanje robe i računa za robu, preuzimanje sredstava plaćanja (gotovina, kartice), te briga o točnosti i zakonitosti financijskog poslovanja na blagajni;
- zaključivanje blagajne na kraju smjene, predaja utrška sukladno proceduri;
- rad sa strankama na odjelima trgovine uvažavajući načela profesionalizma i uslužnosti;
- miješanje boja na mix mašinama;
- sudjelovanje u uređenju trgovine i izboru asortimana, analiza i identifikacija nekurentne robe uz predlaganje rješavanja iste, aktivno sudjelovanje u promicanju prodaje u vidu predlaganja tjednih ili mjesečnih akcija;
- zaprimanje reklamacija od stranaka i izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, te izvještavanje nadređenih;
- ažuriranje baze podataka u informacijskom sustavu;
- briga o reklamacijama (povratima i zamjeni robe) uz postupanje prema procedurama (odobrenje voditelja smjene) i pravilno evidentiranje istog;
- slaganje robe na police i vođenje brige o urednosti, stanju robe po policama, te pravilnom isticanju pripadajućih cijena i deklaracija na proizvodima;
- briga o održavanju opreme te čistoći i urednosti radnog (prodajnog) prostora;
- pomoć pri organizaciji, te sudjelovanje u kontrolnim i redovnim inventurama;
- poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
- ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.
Znanja, vještine i kvalifikacije:
- osnove rada s računalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
- poznavanje rada u informacijskom i POS sustavu;
- napredno poznavanje asortimana električnih i ručnih alata i tržišta građevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, OZS, ostali srodni materijal).
Zadaci i odgovornosti:
- marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz maloprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
- rad sa strankama na blagajni, izdavanje robe i računa za robu, preuzimanje sredstava plaćanja (gotovina, kartice), te briga o točnosti i zakonitosti financijskog poslovanja na blagajni;
- zaključivanje blagajne na kraju smjene, predaja utrška sukladno proceduri;
- rad sa strankama na odjelima trgovine uvažavajući načela profesionalizma i uslužnosti;
- sudjelovanje u uređenju trgovine i izboru asortimana, analiza i identifikacija nekurentne robe uz predlaganje rješavanja iste, aktivno sudjelovanje u promicanju prodaje u vidu predlaganja tjednih ili mjesečnih akcija;
- zaprimanje reklamacija od stranaka i izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, te izvještavanje nadređenih;
- ažuriranje baze podataka u informacijskom sustavu;
- briga o reklamacijama (povratima i zamjeni robe) uz postupanje prema procedurama (odobrenje voditelja smjene) i pravilno evidentiranje istog;
- slaganje robe na police i vođenje brige o urednosti, stanju robe po policama, te pravilnom isticanju pripadajućih cijena i deklaracija na proizvodima;
- briga o održavanju opreme te čistoći i urednosti radnog (prodajnog) prostora;
- pomoć pri organizaciji, te sudjelovanje u kontrolnim i redovnim inventurama;
- poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
- ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.
Zahvaljujemo svima na poslanom životopisu!
Radi velikog broja prijava kontaktirati ćemo isključivo kandidate koji odgovaraju traženom profilu.