Budi dio našeg tima :)
- Stalna i sigurna primanja
- Plaćen pun prijevoz
- Varijabilni mjesečni bonusi
- Godišnji bonus
- Prigodni poklon za djecu za Sv.Nikolu
- Prigodan poklon za novorođeno dijete
- Prigodan poklon za vjenčanje u vidu 13.plaće
- Prigodne Božićnice
- Prigodne Uskrsnice
- Godišnji sistematski pregled i dodatni specijalistički pregledi tijekom godine
- Sufinanciranje i poticanje na tjelovježbu i zdrav život
- Pogodnosti pri ugovaranju kredita i rješavanju egzistencijalnih pitanja
- Teambuilding
- Zdrava i opuštena obiteljska atmosfera
- Kontinuirana izobrazba i usavršavanje stranih jezika
- Kontinuirana izobrazba i usavršavanje u programu IT (ERP, Excel…)
- Kontinuirane edukacije na temu poslovne i osobne vještine
- Ukoliko ste se pronašli u ovim opisima, molimo vas da se prijavite na oglas
Znanja, vještine i kvalifikacije:
- samostalno obavljanje računovodstveno-knjigovodstvenih poslova
- knjiženja svih poslovnih promjena (knjiženje ulaznih i izlaznih računa, bankovni izvodi, putni nalozi, temeljnice, blagajna i sl.)
- izračun plaće i ostalih primanja, kontrola i slanje JOPPD obrasca
- evidencija osnovnih sredstava, materijalne i nematerijalne imovine, obračun amortizacije
- obračun PDV-a, PDV-S, ZP
- usklađivanje računovodstvenih stavki s kupcima, dobavljačima i Poreznom upravom, priprema informacija za potrebe revizije
- priprema bilance, računa dobiti i gubitka te poreznih izvješća
- izrada završnog računa, godišnjih izvješća, kao i statističkih, poreznih i svih zakonski propisanih izvješća
- praćenje propisa i stručne literature te pravilna primjena zakonskih propisa iz područja računovodstva i financija
- minimalo 5 godine iskustva u istoj branši
m/ž - Zagreb
Znanja, vještine i kvalifikacije:
• osnove rada s računalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
• poznavanje rada u informacijskom i POS sustavu;
• napredno poznavanje asortimana i tržišta građevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, ručni i električni alati, OZS, ostali srodni materijal)
• minimalo 2 godine iskustva u istoj branši
Zadaci i odgovornosti:
• marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz maloprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
• rad sa strankama na blagajni, izdavanje robe i računa za robu, preuzimanje sredstava plaćanja (gotovina, kartice), te briga o točnosti i zakonitosti financijskog poslovanja na blagajni;
• zaključivanje blagajne na kraju smjene, predaja utrška sukladno proceduri;
• rad sa strankama na odjelima trgovine uvažavajući načela profesionalizma i uslužnosti;
• miješanje boja na mix mašinama;
• sudjelovanje u uređenju trgovine i izboru asortimana, analiza i identifikacija nekurentne robe uz predlaganje rješavanja iste, aktivno sudjelovanje u promicanju prodaje u vidu predlaganja tjednih ili mjesečnih akcija;
• zaprimanje reklamacija od stranaka i izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, te izvještavanje nadređenih;
• ažuriranje baze podataka u informacijskom sustavu;
• briga o reklamacijama (povratima i zamjeni robe) uz postupanje prema procedurama (odobrenje voditelja smjene) i pravilno evidentiranje istog;
• slaganje robe na police i vođenje brige o urednosti, stanju robe po policama, te pravilnom isticanju pripadajućih cijena i deklaracija na proizvodima;
• briga o održavanju opreme te čistoći i urednosti radnog (prodajnog) prostora;
• pomoć pri organizaciji, te sudjelovanje u kontrolnim i redovnim inventurama;
• poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
• ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.
m/ž - Zagreb
Znanja, vještine i kvalifikacije:
• osnovno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
• osnove rada s računalom (MS WINDOWS, Word, Excel);
• iskustvo s radom u informacijskom sustavu;
• položen tečaj osposobljavanja za rukovatelja viličarom.
Zadaci i odgovornosti:
• pravovremeno zaprimanje i manipulacija robe pri dolasku na skladište, kontrola robe (kvantitativna i kvalitativna) i prateće dokumentacije (račun, otpremnica, tehnički list, atesti), te ažurna izrada pripadajuće dokumentacije (zapisnik o reklamaciji, primka);
• pravovremeno izdavanje i manipulacija robe pri izlasku sa skladišta, te ažurna izrada pripadajuće dokumentacije (otpremnica, međuskladišnica);
• briga o stanju i ispravnosti sitnog inventara i osnovnih sredstava koji se nalaze u upotrebi u skladištu;
• briga o čistoći i urednosti skladišnog prostora i ostalih mjesta gdje se zaprima, pohranjuje i izdaje roba,
• pravovremeno osiguravanje mjesta za utovar/istovar robe;
• praćenje stanja zaliha na skladištu;
• sudjelovanje u izvanrednim i redovnim inventurama skladišta u kojem radi (prema potrebi i skladišta drugih organizacijskih jedinica društva);
• poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
• briga, nadzor i održavanje reciklažnog dvorišta;
• ostali poslovi koji odgovaraju prirodi posla ili prema nalogu neposrednog rukovoditelja.
– poslovnica Kukuljanovo Rijeka
Znanja, vještine i kvalifikacije:
• osnove rada s računalom, rad u operacijskom sustavu MS WINDOWS, poznavanje rada u MS OFFICE paketu (Word, Excel);
• poznavanje rada u informacijskom i POS sustavu;
• napredno poznavanje asortimana i tržišta građevinskih proizvoda (boje i lakovi, fasadni sustavi, suha gradnja, ručni i električni alati, OZS, ostali srodni materijal).
Zadaci i odgovornosti:
• marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz maloprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
• rad sa strankama na blagajni, izdavanje robe i računa za robu, preuzimanje sredstava plaćanja (gotovina, kartice), te briga o točnosti i zakonitosti financijskog poslovanja na blagajni;
• zaključivanje blagajne na kraju smjene, predaja utrška sukladno proceduri;
• rad sa strankama na odjelima trgovine uvažavajući načela profesionalizma i uslužnosti;
• miješanje boja na mix mašinama;
• sudjelovanje u uređenju trgovine i izboru asortimana, analiza i identifikacija nekurentne robe uz predlaganje rješavanja iste, aktivno sudjelovanje u promicanju prodaje u vidu predlaganja tjednih ili mjesečnih akcija;
• zaprimanje reklamacija od stranaka i izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, te izvještavanje nadređenih;
• ažuriranje baze podataka u informacijskom sustavu;
• briga o reklamacijama (povratima i zamjeni robe) uz postupanje prema procedurama (odobrenje voditelja smjene) i pravilno evidentiranje istog;
• slaganje robe na police i vođenje brige o urednosti, stanju robe po policama, te pravilnom isticanju pripadajućih cijena i deklaracija na proizvodima;
• briga o održavanju opreme te čistoći i urednosti radnog (prodajnog) prostora;
• pomoć pri organizaciji, te sudjelovanje u kontrolnim i redovnim inventurama;
• poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
• ostali zadaci koji odgovaraju prirodi posla.
Zadaci i odgovornosti:
• ustrojavanje i organizacija cjelokupnog poslovanja prodajnog centra s kontrolom svih segmenata (maloprodaja, veleprodaja, skladište).
• izrada planova (mjesečnih, kvartalnih, godišnjih) prodajnog centra te prijedlozi za poboljšanje poslovanja i marketing aktivnosti.
• priprema izvještaja i analiza o rezultatima poslovanja veleprodaje, maloprodaje i logistike za potrebe voditelja i uprave društva.
• vođenje evidencije i briga o optimalnom stanju trgovačke robe sukladno planovima prodaje.
• koordinacija voditelja veleprodaje, maloprodaje i skladišta, te organizacija koordinacijskih sastanaka.
• sudjelovanje u uređenju prodajnog centra i definiranje aktivnosti razvoja poslovanja.
• koordinacija s odjelom marketinga radi promocije rada centra i pokretanja marketinških aktivnosti.
• nadzor usklađenosti sa zakonima i propisima te organizacija redovitih internih audita.
• odobravanje reklamacija i sudjelovanje u programima edukacija za djelatnike.
• kontrola poštivanja mjera zaštite na radu, zaštite od požara i drugih sigurnosnih propisa.
• izvršavanje svih radnih zadataka povezanih s poslovanjem prodajnog centra.
• pomoć i sudjelovanje u organizaciji inventura te strogo pridržavanje svih protokola (o prodaji, nabavi, logistici, webshopu i dr.).
• ostali zadaci prema potrebi
Zadaci i odgovornosti:
• marljivo i savjesno te u skladu sa pravilima struke izvršavanje radnih zadataka vezanih uz veleprodaju, osobito u segmentu rada s kupcima;
• kontinuirano praćenje i analiza tržišta, stvaranje novih kontakata i širenje mreže kupaca;
• zaprimanje upita od kupaca i promptno postupanje po istima (samostalna izrada ponuda);
• obavljanje poslova ugovaranja i realizacije prodaje sukladno propisanim procedurama, rabatnim i politikama marži uz pripremu odgovarajuće dokumentacije, briga o točnosti i kvaliteti isporuke robe;
• kompletiranje i uredno vođenje komercijalne i tehničke dokumentacije o izvršenim prodajama;
• kontinuirano praćenje financijskog stanja kupaca i vođenje brige o naplati prodane robe;
• izrada i izdavanje narudžbenica dobavljačima za robu uz prethodno obavještavanje i kordinaciju sa odjelom nabave;
• zaprimanje reklamacija od stranaka, izrada zapisnika o manjkavosti ili nedostataka na robi, pravovremeno izvještavanje i postupanje u skladu s odobrenjem voditelja centra;
• pripremanje tjednih i mjesečnih izvještaja o prodaji kao i analize za potrebe voditelja centra i uprave društva;
• sudjelovanje u izradi mjesečnih, kvartalnih i godišnjih planova prodaje;
• ažuriranje baze podataka kupaca u informacijskom sustavu;
• ostali poslovi sukladno nalogu neposrednih rukovoditelja
- poslovnica Kukuljanovo Rijeka
Znanja, vještine i kvalifikacije:
• osnovno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu;
• osnove rada s računalom (MS WINDOWS, Word, Excel);
• iskustvo s radom u informacijskom sustavu;
• položen tečaj osposobljavanja za rukovatelja viličarom.
Zadaci i odgovornosti:
• pravovremeno zaprimanje i manipulacija robe pri dolasku na skladište, kontrola robe (kvantitativna i kvalitativna) i prateće dokumentacije (račun, otpremnica, tehnički list, atesti), te ažurna izrada pripadajuće dokumentacije (zapisnik o reklamaciji, primka);
• pravovremeno izdavanje i manipulacija robe pri izlasku sa skladišta, te ažurna izrada pripadajuće dokumentacije (otpremnica, međuskladišnica);
• briga o stanju i ispravnosti sitnog inventara i osnovnih sredstava koji se nalaze u upotrebi u skladištu;
• briga o čistoći i urednosti skladišnog prostora i ostalih mjesta gdje se zaprima, pohranjuje i izdaje roba,
• pravovremeno osiguravanje mjesta za utovar/istovar robe;
• praćenje stanja zaliha na skladištu;
• sudjelovanje u izvanrednim i redovnim inventurama skladišta u kojem radi (prema potrebi i skladišta drugih organizacijskih jedinica društva);
• poštivanje i postupanje u skladu sa mjerama zaštite na radu, zaštite od požara, drugih sigurnosnih propisa i zakona;
• briga, nadzor i održavanje reciklažnog dvorišta;
• ostali poslovi koji odgovaraju prirodi posla ili prema nalogu neposrednog rukovoditelja.
- poslovnica Kukuljanovo Rijeka
Zadaci i odgovornosti:
• obavljanje dostave i preuzimanja robe;
• kontrola sukladnosti robe sa otpremnim dokumentima prilikom utovara i istovara;
• briga o sigurnosti, točnosti te kvaliteti isporuke (poštivanje rokova dostave, rasporeda tereta unutar vozila, pravovremena najava strankama);
• vođenje dnevnika i evidencije kretanja vozila, te pisanje putnih naloga;
• vođenje brige o unutarnjem i vanjskom održavanju vozila, tehničkoj ispravnosti, redovitom servisu, godišnjoj registraciji, osiguranju vozila te servisu vatrogasnog aparata;
• promptno obavještavanje nadređenih u slučaju nezgode ili kvara vozila;
• poštivanje sigurnosnih propisa i zakona;
• ostali poslovi koji odgovaraju prirodi posla.
- poslovnica Kukuljanovo Rijeka
Zadaci i odgovornosti:
- zaprimanje alata na servis
- analiza kvarova
- servisiranje i popravak alata marke Wagner, Bosch, Makita, Flex, DeWalt
- prezentacija i prodaja alata te profesionalnih strojeva i rezervnih dijelova u prostoru i na terenu
- održavanje radnog prostora urednim
- ostali zadaci prema potrebi
Znanja, vještine i kvalifikacije:
- poželjno radno iskustvo od 1 godine na istim/sličnim poslovima
- prednost poznavanje jake/slabe struje
- poznavanje rada na računalu
- poželjno znanje engleskog jezika
- odgovornost, marljivost, samoinicijativnost i dobra organizacija
- dobra koordinacija i sposobnost rada u timu
Zahvaljujemo svima na poslanom životopisu!
Radi velikog broja prijava kontaktirati ćemo isključivo kandidate koji odgovaraju traženom profilu.